2. Het is bijna zover....

25 september 2018 - Dedemsvaart, Nederland

Hoi allemaal!

Komende zaterdag, 29 september, vlieg ik samen met Celina naar Oeganda. Hier ga ik 6 weken vrijwilligerswerk doen via Doinggoood. Ons project is in een klein dorpje, een half uurtje van Masaka en heet Lwengo. Dit is een project dat zich met volle overgave inzet voor het verbeteren van leefomstandigheden van diverse doelgroepen in de community.

Je kunt hier onder andere:

• Ondersteunen in de klassen op de basisschool.
  • Werken met de gehandicapte kinderen.
  • Huisbezoeken afleggen samen met lokale medewerkers.
  • Watertanks bouwen.
  • Een vrouwengroepje helpen bij het maken van mandjes van bananenbladeren.
  • Helpen in een kliniek waar kindjes gewogen worden.
  • Helpen met wat licht administratief werk.

Alles wat ik hier kan doen lijkt me een uitdaging en wil ik zeker proberen, maar natuurlijk ligt mijn hart bij het ondersteunen van de leerkrachten op de basisschool. Ik hoop hier van hen te leren, maar ik hoop ook dat ik mijn kennis en vaardigheden kan overbrengen. En natuurlijk hoop ik dat ik er een geweldige tijd zal hebben!

Via deze site wil ik graag een blog bijhouden om mijn ervaringen en foto's met jullie te delen. Je kunt je mailadres doorgeven zodat je een mail ontvangt wanneer ik iets nieuws heb geplaatst.

Veel lees en kijkplezier & stuur ook gerust een leuk berichtje!

Liefs Laura

1. Alice:
    25 september 2018
    Leuk, Laura! Heel veel plezier en inspiratie toegewenst! Ik volg je met belangstelling. Ik krijg graag bericht wanneer er nieuws is!
  2. Yvonne Leyrik:
    25 september 2018
    Ja Laura ik ga je zeker volgen,leuk dat jij jou ervaringen gaat delen!Ben heel erg benieuwd wat je allemaal gaat meemaken. heel veel plezier!en geniet het is zo voorbij!succes!
  3. Gea:
    25 september 2018
    Laura heeeeel veel plezier en ga je zekers volgen! en dat het een geweldige tijd gaat worden een hele uitdaging maar vast en zeker zeer leerzaam. Zet hem op en tot horens! xxx
  4. Annemiek:
    28 september 2018
    Veeel plezier Laura! Goede reis morgen en geniet ervan! Groetjes de dijkies
  5. Hetty:
    28 september 2018
    Veel plezier Laura we gaan je volgen hoor❤️